Hypemaker, Saltshaker

middle of fucking april and its snowing outside

THIS EPISODE OF GoT

fault-tumblr:

kurt-jelly:

fault-tumblr:

kurt-jelly:

fault-tumblr:

kurt-jelly:

flanoirbunny:

thegiverstake:

flanoirbunny:

"Skyward Sword is garbage"

image

But let’s be honest here? Aside for Koloktos and Ghirahim, it was pretty much junk :(

image

no you’re right, it’s pretty bad.

i forgot to add opinions in the tags

skyward sword had…

too bad ss isn’t a good game like banjo kazooie

kurt I’m not getting into a fight with you about things we both agree on

nope its happening let’s fucking go dork

COLLECTATHON MECHANICS, WHILE APPROPRIATE IN GAMES LIKE BANJO AND DANKEY KANG, ARE ONE OF MANY FACTORS THAT CONTRIBUTE TO A REDUCTION OF ENJOYMENT EXPERIENCED IN SKYWARD SWORD

*HIKES UP SUSPENDERS*

FURTHERMORE, BANJO AND KAZOOIE HAVE SECTIONED OFF LEVELS TO EXPLORE WITH A SMALL HUB TO EXPLORE FOR EXTRA SHIT. IT IS SMALL AND LINEAR ENOUGH TO WARRANT EXPLORING THE HUB BECAUSE JIGGIES GET REAL FUCKIN SCARCE NEAR THE END OF THE GAME AND YOU NEED A LOT, WHILE SKYWARD SWORD WAS TOO OPEN AND EMPTY FEELING EXCEPT FOR THE OCCASIONAL ONE OR TWO MINI-GAME ISLANDS WITH EITHER RUPEES OR HEART-PIECES AS REWARDS THAT WEREN’T REALLY GREAT REWARDS ANYWAY, SO HUB EXPLORING WITH YOUR DUMB BIRD IS P. FUCKING POINTLESS

fault-tumblr:

kurt-jelly:

fault-tumblr:

kurt-jelly:

flanoirbunny:

thegiverstake:

flanoirbunny:

"Skyward Sword is garbage"

image

But let’s be honest here? Aside for Koloktos and Ghirahim, it was pretty much junk :(

image

no you’re right, it’s pretty bad.

i forgot to add opinions in the tags

skyward sword had…

too bad ss isn’t a good game like banjo kazooie

kurt I’m not getting into a fight with you about things we both agree on

nope its happening let’s fucking go dork

fault-tumblr:

kurt-jelly:

flanoirbunny:

thegiverstake:

flanoirbunny:

"Skyward Sword is garbage"

image

But let’s be honest here? Aside for Koloktos and Ghirahim, it was pretty much junk :(

image

no you’re right, it’s pretty bad.

i forgot to add opinions in the tags

skyward sword had…

too bad ss isn’t a good game like banjo kazooie

flanoirbunny:

thegiverstake:

flanoirbunny:

"Skyward Sword is garbage"

image

But let’s be honest here? Aside for Koloktos and Ghirahim, it was pretty much junk :(

image

no you’re right, it’s pretty bad.

almost time for texturesss

almost time for texturesss

7,520 plays

OH THEY RELEASED HIS MODEL TODAY?

OOOOOH SHIT

OOOOOOOOOOOOOH SHIT

gonna probably hold off until they port the model cuz im scared of fucking up and having to restart again
but ids habbenings
de habbenings

gonna probably hold off until they port the model cuz im scared of fucking up and having to restart again

but ids habbenings

de habbenings

jesusranch:

IF YOU AINT A BITCH YOU’LL BE UPVOTING THIS SHIT IN THE WORKSHOP, IF YOU A BITCH I guess that’s okay, you have the right to choose the wrong thing.

jesusranch:

IF YOU AINT A BITCH YOU’LL BE UPVOTING THIS SHIT IN THE WORKSHOP, IF YOU A BITCH I guess that’s okay, you have the right to choose the wrong thing.

getting ready for when they import clock into the workshop.

added dota view concepts, too

getting ready for when they import clock into the workshop.

added dota view concepts, too

GET THIS FUCKING HAT OFF ME

shrap-null reblogged your photoset:|:T

lol someone mad about people not liking Shit Le Shit

Sick-fuck pedo detected

CRAZY MOTHAFUCKA NAMED MAKO MANKANSHOKU

CRAZY MOTHAFUCKA NAMED MAKO MANKANSHOKU